Kõik postitused

  • 1. klassid: “Sõbralikud suhted koolis. Emotsioonid.”  

    14.11. Lastele näidati slaidiesitlust, emotsioonidest, mis need on, kuidas need väljenduvad ja kuidas nendega toime tulla. Lapsed said pimesi võtta endale 2 nägu, millel on erinevad emotsioonid ja pidid juurde leidma sedeli vastava emotsiooni nimetusega. 1.a klassi õpilased käisid all saalis ka otsimas sõnapaare ja emotsiooni nägude paare. Igal õpilasel oli üks sõna lipikul ja…

  • 2. klassid: “Nipid, kuidas toitu mitte raisata. Tervislik toit ja toidupüramiid.”

    Esimesel päeval korraldasime ajurünnaku toiduraiskamise teemal. Rühmades toimusid arutelud ja valmis nn märksõnade pilv. Koos vaatasime filmi „Jänku Juss saab teada kustkohast toit tuleb“. Päeva lõpuks tegime kokkuvõtte tegevustest ja õpetaja luges ette kirjanduspala toitumisest. Teisel päeval leidsime nippe, kuidas toitu mitte raisata. Iga rühm koostas toiduteemalise lauamängu ja reeglid selle mängimiseks. Lõbus oli omatehtud…

  • 3. klassid „Toit“

    Käsitlesime toiduteemat nii maailma toidukriisi kui ka tervisliku toidu seisukohast. Rääkisime tarbimisest ning sellest, miks on mõistlik eelistada kodumaist toitu välismaisele. Arutlesime toiduraiskamise vähendamise võimalustest ning joonistasime vastavasisulised plakatid sööklasse. Toidukriisi teema kulmineerus Toidupanga külastusega, kus aitasime toidupakke komplekteerida, iga klass vähemalt 200 toidupakki. Tervisliku toitumise põhimõtetega tutvusime Tervisemuuseumis, osaledes muuseumitunnis „Söö terviseks!“. Uurisime, mis…

  • 4. klassid: “Kiusamine, selle ennetamine ja käitumine kiusamise korral”

    Esimesel päeval kohtusime külalisega, kes rääkis enda kogemustest sellel teemal, vestlesime õpilastega ja nende kokkupuutest kiusamisega, tegime teste. Vaatasime filmi “Väike ime”, toimus arutelu. Teisel päeval analüüsisime kiusamissituatsioone, täitsime töölehti, vaatasime filmi “Kõige karmimad kutid”, toimus arutelu. Läksime kiusamise teemaga rohkem sügavuti. Toimusid arutlused, täitsime töölehti, õppisime ära millised on erinevad kiusamise liigid ja mängisime…

  • 5. klassid: “Maailm läbi laste silmade”

    Meie lennu projektipäevade alateemadeks olid: kiusamine, toidu-, kliima-, vee-, tervisekriisid, lapstööjõud, leinaga toimetulek, suhted perekonnaga. Esmaspäeval oli teemaks “Kiusamine”. Viisime läbi erinevate kiusamissituatsioonidega rollimängud. 5a, 5b ja 5c klassi õpilaste vahel moodustati segarühmad ja see õpilastele tegelikult väga meeldis. Tagasiside sellisele rühmamoodustamisele oli väga positiivne. Õpilastele jagati erinevad kiusamise stsenaariumid, millele nad leidsid rühmasiseselt lahendused…

  • 6. klassid: “Tervislikud eluviisid ja head suhted nii klassiruumis kui kübermaailmas” 

    Esmaspäeval alustasime päeva KEAT (Kaitse end ja aita teist) projekti loenguga auditooriumis, kus osalesid kõik 6ndad klassid. Loeng käsitles küberkiusu ja internetiohutuse teemat. Tegelesime küberkiusu teemadega klassiruumis, vaatasime e- tundi “Mis toimub veebis kiusajaga ja mida tunneb kiusatav?” ning täitsime tunniga seoses olevaid töölehti Seejärel vaatasime ühte päris lugu ERR lehelt Ringvaate alt, kus üks inimene rääkis oma…