Käsitlesime toiduteemat nii maailma toidukriisi kui ka tervisliku toidu seisukohast. Rääkisime tarbimisest ning sellest, miks on mõistlik eelistada kodumaist toitu välismaisele. Arutlesime toiduraiskamise vähendamise võimalustest ning joonistasime vastavasisulised plakatid sööklasse.
Toidukriisi teema kulmineerus Toidupanga külastusega, kus aitasime toidupakke komplekteerida, iga klass vähemalt 200 toidupakki.
Tervisliku toitumise põhimõtetega tutvusime Tervisemuuseumis, osaledes muuseumitunnis „Söö terviseks!“. Uurisime, mis on toidupüramiid – saime teada, missuguste toiduainete kogused peaksid menüüs olema suuremad ning mille tarbimist tuleks piirata või hoopis ära jätta.
Samuti tutvusime taldrikureegliga, mis aitab jälgida, et erinevate toitude osakaal toidukorras oleks õige. Nüüdsest teame ka, et toiduained ja toitained ei ole üks ja sama. Õpilased rakendasid taldrikureeglit ning kujundasid oma tervisliku taldriku. Samuti koostati rühmatööna tervislik nädalamenüü, mida esitleti teistele. Iga õpilane valis endale meelepärase toiduretsepti, kirjutas selle paberile ning illustreeris. Laste töödest valmisid tervislike toitude retseptiraamatud.