14.11. Lastele näidati slaidiesitlust, emotsioonidest, mis need on, kuidas need väljenduvad ja kuidas nendega toime tulla. Lapsed said pimesi võtta endale 2 nägu, millel on erinevad emotsioonid ja pidid juurde leidma sedeli vastava emotsiooni nimetusega. 1.a klassi õpilased käisid all saalis ka otsimas sõnapaare ja emotsiooni nägude paare. Igal õpilasel oli üks sõna lipikul ja üks emotsiooni nägu. Terve saali ulatuses pidid nad otsima samasuguse. Arutelu, milline emotsiooni tunne on positiivne ja milline negatiivne. 

15.11. Hommikul lapsed koostasid mõistekaarte emotsioonidest. Siis kõik õpilased käisid vaatamas filmi: “Asjad, mis on elus olulised” Peale filmi arutleti selle üle, mida filmis nähti ja mis oli mõte. Tähelepanelikkus ja analüüs.  

16.11. Jutu koostamine. Mis tekitab mingi emotsiooni. Mida sa siis tunned ja mida siis sellega teha. Lastel oli laua peal emotsioonide kaardid. KUI……. JA…..TEGEVUS. Pidi kolm pilti kokku panema oma äranägemise järgi aga et oleks loogiline. Lugemine, loogika, analüüs ja arusaamine.  

Siis joonistasid lapsed emotsioonide nägusid ja kirjutasid, mis emotsioonid need on ja mida nendega teha. Kunsti tegevus, kirjutamine ja lugemine. Fantaasia. Positiivsete ja negatiivsete emotsioonide rühmitamine. Kokku valmis lennu peale neli “Emotsioonid” raamatut. Raamatutega saab tutvuda B korpuse õpetajate toa ukse kõrval. 

Loe veel:

Viimati lisatud postitused: